Priebeh projektu Interim manažment je vysoko flexibilný nástroj riadenia. Každý projekt je iný a svojim spôsobom jedinečný. Od toho sa odvíja aj zvolený postup, ktorý sa prípad od prípadu mení. Vo všeobecnosti však je možné definovať nasledovné kroky: •1. 1. Prvý kontakt PM Profit spolupracuje na identifikácii potrieb klienta a stanovenie kvalifikačných, odborných a kompetenčných požiadaviek na interim manažéra. 2. Vyhľadávanie PM Profit vyhľadá vhodných interim manažérov zo svojej databázy. 3. Výber Klient si vyberie z predstavených kandidátov toho najvhodnejšieho z hľadiska, kvality, času a ceny. 4. Zmluva Medzi klientom a PM Profit sa dohodnú podmienky zmluvy. 5. Začiatok činnosti Interim manažér nastupuje robiť svoju prácu. 6. Priebeh projektu Klient spolu s PM Profit monitorujú činnosť interim manažéra a dohliadajú na plnenie zmluvy. 7. Ukončenie projektu Splnenie podmienok, ukončenie projektu a zmluvy.
|